2015. augusztus 18., kedd

Off bejegyzés - Blogger Award

Nagyon szép estét kívánok! :)

Az a helyzet, hogy köszönettel tartozom nektek. Hogy miért? Igen egyszerű: az idei Blogger Awardra - melyet az Eternal Wonderland Design rendezett meg - jelölve lettem egy kedves barátnőm által, mint legkedveltebb kritikus. Ezt utólag meglepetten, a meghatottság tavában fürödve tapasztaltam, hiszen álmomban sem gondoltam volna, hogy van, aki ennyire elismeri azt, amit csinálok. Lényeg a lényeg, mosolyogtam magamban egyet, gondolván, kedves tőle a nevezés, mégis az esélytelenek nyugalmával indultam el a versenyen. 

Pár nap múlva azonban döbbenten vettem észre, hogy igencsak előre jutottam a szavazások során, végül pedig 75 vokssal meg is nyertem a kategóriát, amit először nem akartam elhinni. Éppen ezért szeretném megköszönni ezt az eredményt a szerkesztőtársaimnak, akik egyben barátnőim is, hiszen végig mellettem álltak, és támogattak a négy napig tartó izgalmak közepette. Emellett természetesen millió puszit küldök azoknak, akik szintén úgy gondolták, méltó vagyok a díj elnyerésére. Nélkületek nem jutottam volna el idáig, és ez nekem hatalmas megtiszteltetés, szóval all the love.



2 megjegyzés:

  1. Drága M. Gin! Hatalmas gratuláció ezért az eredményért. Hiszen azt jelenti, hogy igen sok bloggert/bloggerinát láttál el hasznos tanácsokkal, és abszolút megérdemled a díjat! :D Csak így tovább. ;) Puszi: Manó

    VálaszTörlés
  2. Kedves Manóm! :)
    Nagyon szépen köszönöm, és a támogatásodért is hálával tartozom.
    Puszi:*

    VálaszTörlés